2015. október 11., vasárnap

6. Szombat-vasárnap

Sziasztok!
Sajnálom, hogy tegnap nem blogoltam, de rettentő fáradt voltam. Sajnos a szombati kenpót is kihagytam, mert majdnem kilenc óra volt, mikor hazaértem, és nem volt már erőm nekiállni. Nálam a hétvégénél szinte kötelező, hogy 11-12 között kelek fel, így az ékezésekből jó néhány kimaradt.

Szombat:
Reggeli: -
Tízórai: -
Ebéd: cukorborsó leves, két kis szelet csirkemell sütve, párolt cukorborsóval
Uzsi: -
Vacsora: két pizzás akármi - kicsit nagyobb, mint egy normál pogácsa

Vasárnap:
Reggeli:-
Tízórai: 125 ml. joghurt+ 4 tk. zabpehely
Ebéd: rántott cs.mell! sültkrumpli
Uzsonna: -
Vacsora:-

Megjegyezném, hogy egy kijelölt napot - vasárnapot - bűnös napnak neveztem el. Pont azért, mert ezen a napon engedélyezek magamnak olyan kajákat, amiket máskor nem. Ezen a héten ez a rántott hús volt.
Azt egyébként leírnám, hogy az étrendemből a lisztet, és a cukrot teljesen száműztem. Nem eszem sem péksütiket, sem tésztákat, sütiket, cukros dolgokat. Ha azonban valamihez cukor kell, azt édesítővel váltom fel.

Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése