2016. február 20., szombat

9. I'm here again

Sziasztok!

Úgy érzem, először arról kellene írnom, hogy az elmúlt hónapokban miért hanyagoltam el a blogot, miért nem edzettem és miért nem tartottam a diétát. Nos, kezdjünk bele...

Motiváltnak éreztem magam, de hogy az voltam-e, a fene sem tudja. Nem is tudom, hogy miért hagytam abba az edzéseket, miért nem tartottam a diétát. Az a baj ezzel az egésszel, hogyha egyszer engedsz a kísértésnek, akkor utána nincs megállás. Legalábbis nálam nem volt. Újra ettem péksütiket, cukros dolgokat, aminek meg is lett az eredménye: ugyanoda kerültem vissza, ahonnét elindultam, vagy lehet még távolabb.

El akartam kezdeni előbb a blog frissítését, mert ismét elkezdtem a diétámat és az edzéseket. Igen,nyilván páran gúnyosan mosolyogtok a gép előtt, ezt olvasva, mert legutóbb is így kezdtem. De most tényleg motiváltnak érzem magam, a cél minden nap a szemeim előtt lebeg, főleg, ha valami bűnbeejtő dolgot látok.
Két hete kezdtem bele komolyabban a diétámba. A diétámhoz nagy segítséget nyújt a LifeTilt  elnevezésű blog. Nem csupán diéták, tanácsok, hanem edzések is vannak fent, ez pedig számomra nagy segítség. Facebook-on nap, mint nap olvasom Tomi bejegyzéseit, amik tényleg olyan érzést keltenek az emberben, hogy: ébredj már fel, basszus, a te tested, senki más nem fog azért tenni, hogy ne hájas és narancsbőrös legyél, csak te! Néha, sőt legtöbbször keményen megmondja, hogy mit gondol, de úgy érzem, szükség van erre. Legalábbis nekem ez nyitotta fel a szememet. Nem kifogásokat kell gyártani, hanem odatenni magadat és küzdeni azért, amit el akarsz érni.

Az elmúlt két hétben tartottam a diétámat, hetente négyszer edzettem. Nem mondom, hogy nem nehéz betartani, hogy ne egyek egy-egy kocka csokit, de arra gondolok ilyenkor, hogy utána milyen szar lesz majd a lelkiismeretemmel harcolni; ilyenkor pedig már fele annyi kedvem sincs a cukorbombához.

Instagramon rengeteg motiváló fénykép, videó van, amik tényleg még több erőt adnak. Ha látod magad előtt, hogy másnak sikerült, akkor felvetődik benned a kérdés: neked miért ne menne?
Mi kell hozzá? Nagy adag kitartás, cél és persze tájékozottság a témában. Mert ugye, nem mindegy, hogy miből mennyit eszel, vagy hogyan edzel.

Ezen kívül rengeteg szuper receptet lehet találni, amik mind-mind diétásak, emellett pedig rettentő finomat! A napi 5x étkezés sem baromság, mert amióta ezt betartom, sosem vagyok éhes, és nassolni sincs kedvem. Mire odajutok, hogy megéhezem, már jön a következő étkezés, szóval tényleg szuper!

A következő bejegyzésben leírom majd az étrendet, ugyanis naplót vezetek arról, hogy mikor mit ettem/eszek.

Csók~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése