2016. február 29., hétfő

10. Fenék formáló edzés ON

SZiasztok! :)

Ma elkezdtem a LifeTilt által "hirdetett" fenék formáló programot, amihez minden szükséges segítség fent van a LifeTilt-blogon.
A diétámat korábban elkezdtem, ez a negyedik hetem, és úgy gondolom, egész jól bírom. Az edzésekben is tartottam a heti 4-et.
Nos, ma mivel kardió nap volt előírva, Intarval futás volt a menü. Hát gyerekek... :D Ez gyilkos...
Körülbelül a harmadik váltás után kezdtem el izzadni és levegő után kapkodni. Nagyon tetszett, de nagyon kimerítő is volt.
A héten kezdek el kondiba is járni, amitől kicsit tartok. Gondolom, mindenkiben benne van a félsz, amikor először megy, úgyhogy nem tulajdonítok ennek túl nagy jelentőséget. Majd valahogy lesz... :)
Csak a cél lebeg a szemeim előtt, és nem hagyom, hogy bármi az utamba kerüljön! :D

Oh, egyébként majd hozok egy olyan bejegyzést, amiben a diétámról fogok kicsit részletesebben írni. Az étkezésemet nem fogom feltölteni, mert nincs sem erőm, sem időm minden nap frissíteni a blogot. ~ Egyébként a második hét végén mértem le a centijeimet, és szinte mindenhonnan ment le 1-2 cm. AMi a legtöbb volt, az a derék, kerek 4 centivel. :) Ez számomra nagyon motiváló!

Csóközön~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése