2017. április 19., szerda

12. Újra itt, remélhetőleg nem egy-két bejegyzés erejéig

Sziasztok!

Sajnos nem igazán törődtem mostanában a bloggal - nem csak ezzel, a másikkal sem. Úgy éreztem, nincs miről írnom, ezt főleg az írással kapcsolatos blogomra értem. Aztán ma gondolkoztam, és rájöttem, hogy ide igenis volna mit leírnom, megosztanom, még ha csak azzal az egy-két emberrel is, aki esetleg követi ezt a blogot.
Nagyon régen írtam utoljára, így nem is tudom, mi volt az utolsó bejegyzésem, vagy milyen irányba is mentem el. Most viszont úgy érzem, ez nem is számít, mert az elmúlt időszak sok tapasztalatot kiváltott belőlem, és az elkövetkezendő időkben inkább ezekkel foglalkoznék. :)

Az első is legfontosabb, hogy nem, nem álltam le az edzéssel illetve az egészséges életmóddal. Ellenkezőleg!
De menjünk sorjában. Tavaly márciusban, azaz több, mint egy éve kezdtem el konditerembe járni, majd jött a crossfit is. Itt csak annyira térnék ki, hogy heti 3x voltam kondizni és 2x crossfitre mentem. A kondinál egy felsőtest és két comb-popsi napot tartottam, de bevallom, a gyakorlatokban nem volt úgy rendszeresség, hogy egy edzésterv szerint edzettem, ugyanazokat a gyakorlatokat végeztem stbstb. Hát sajnos igen, valahol el kell kezdeni. Nekem ez volt a kezdet.
Július végéig mindkettőt csináltam, aztán jött a szünet. Az augusztus csak biciklizésből és néha futásból állt, ami hát hogy is mondjam... számomra elég semmilyen volt. Én az az ember vagyok, aki nem igazán szereti a kardiót - sajnos.
Szeptemberben költöztem fel Budapestre. De eléggé összejöttek a dolgok, így csak október közepén kezdtem el ismét edzeni - marha nagy mázlim van, mert a koli, ahol lakom egy konditermet rejteget az alagsorban ( pici, de elég jól felszerelt ). Szóval itt álltam neki ismét, de már sokkal okosabban, edzéstervvel, ami nem más volt, mint a Lifetilt Narancsbőr programja. Igen, elkötelezett Lifetiltes vagyok, de megvan rá az okom. Sok fejlődést köszönhetek neki, és még több centi mínuszt. De erről részletesebben később.
Szóval október közepe/november óta ment az edzés, és még most is megy, ám már a Fenékformáló 2 edzéstervével.
Van motivációm, célom, így minden adott ahhoz, hogy a nyarat tárt karokkal és jó formával várjam! Persze, vannak olyan napok, amikor legszívesebben szarnék az egészre, de akkor ismét eszembe jut, hogy mit szeretnék, és azért rengeteg motivációt tud találni az ember, ha akar.:)

A következőkben kitérek majd a Crossfitre, a Narancsbőr programra, a Fenékformáló2-re, az eddigi alakulásra, a diétára és arra, ami a lelkemben történt/történik.

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése